Kopertówki - czyli idzie nowe

Dla mnie to temat nowy i fason toreb totalnie odmienny od dotychczas wykonywanych. Ale wszystkiego trzeba spróbować. Przyznaję, że jestem dość zadowolona z efektów. Problemem było dla mnie odpowiednie usztywnienie tej torebki. Znalezienie złotego środka, czyli materiału, który pozwoli nadać kopertówce porządaną sztywność, ale będzie na tyle miękki, że moja maszyna przeszyje go bez bolesnego rzężenia i łamania igieł. Udało się :) 
Choć nie ustanę w dalszych poszukiwaniach jeszcze lepszego rozwiązania. Dziś prezentuję moje pierwsze, cztery kopertówki. Wszystkie zapinane na 2 zatrzaski magnetyczne pod klapką. Każda posiada wewnątrz dwudzielną kieszonkę. Ich wymiary to około 25x13,5cm.


'kopertówka Szachownica' (NIEDOSTĘPNA)
kopsazach

'kopertówka Folk' (NIEDOSTĘPNA)
kopfolk

'kopertówka W zielonym pieprzu' (NIEDOSTĘPNA)
kopwzielpiep

'kopertówka Sakkar' (NIEDOSTĘPNA)
kopsakkar

Etykiety: ,