Nowy rok i nowe torby

Prawda jest taka, że na te zimowe święta czekałam z utęsknieniem, bo wiedziałam, że przyniosą mi dwa tygodnie wolnego od zleceń.  Tylko wtedy, gdy mam świadomość, że nikt nie czeka na swoje zamówienie, mogę zacząć robić coś nowego. Głowa uwolniona od tego "co muszę" skupia się na tym "co chcę" ;) Dzięki temu powstały 2 nowe fasony toreb - nowe oczywiście dla mnie, takie których wcześniej nie szyłam. Dziś prezentuję pierwszy - LapBag, czyli torba-pokrowiec na laptopa. Duża, zapinana na zamek błyskawiczny, uszyta z różnorodnych tkanin, wzmocniona oraz wyposażona w miękką podszewkę pikowaną na watolinie lub innym tworzywie amortyzującym. Wewnątrz obowiązkowo kieszonka. Poniżej dwie z ... dziesięciu jakie zdążyłam uszyć :D

Mam nadzieję, że ułatwią Wam transportowanie Waszego lapka, w sposób bezpieczny i atrakcyjny.


LapBag 'Mgławica'
lb mgław

LapBag 'Welurowa miękkość' (NIEDOSTĘPNA)
lb welmiek


Etykiety: