Ugrzęzłam

Zaczęło się w zeszłym tygodniu, który z racji pięknej pogody zaczęłam - zamiast uczciwą pracą ;) - szwendaniem się po górach. Potem zjawiła się maszyna staruszka. Przy okazji wzięłam kilka dodatkowych zamówień, jakoś tak z rozmachu. I dzisiaj stwierdziłam, że kolejny raz zapędziłam się w kozi róg z robotą. A miałam nie przyjmować kolejnych zamówień... Kobiety kochane, jak Wam zacząć odmawiać? Wpędzicie mnie do grobu ;)
Dziś prezentuję jedne z ostatnich toreb szytych od tak 'do galerii', teraz nastąpi przerwa na nadrobienie zaległości. Coś nowego z toreb pojawi się za około 2 tygodnie.


Kliknięcie na zdjęcie torby przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiona, tam też możesz ją dokładnie obejrzeć.

'Flowers in blue - mini' w ArsNeo (NIEDOSTĘPNA)
floinblmi

'Flowers in blue - mini' w Pakamerze (NIEDOSTĘPNA)
flowinbl2

'Cynamonowe irysy w brązie vol.2' (NIEDOSTĘPNA)
cynirwbr

Etykiety: ,