Deszcz wygłupia się za oknem

Bowiem wszystko nieźle moknie
Przede wszystkim te spojrzenia
Całe w mokrych przeziębieniach
Także ranne niespacery
Schnące u kaloryferów
Schnące u kaloryferów

A następnie zmoknie również
Wszystko to, co będzie później
Wszystko to, co było wcześniej
Zmokło także, całkiem nieźle
Protestują więc w imieniu
Płotów, ziemi i kamieni
Płotów, ziemi i kamieni

Niebo naokoło niskie
Każdy przedmiot dziwnie śliski
Szare ranki i wieczory
Drzewa też zakatarzone
Deszcz wygłupia się od rana
Mokry z niego pewnie cwaniak
Mokry z niego pewnie cwaniak

Pada, pada bezustannie
Gdybym wyszedł - także na mnie
Gdybym wyszła - także na mnie
Gdybym wyszedł - także na mnie
Pada, pada bezustannie
Gdybym wyszedł - także na mnie
Gdybym wyszła - także na mnie

"Lato muminków"

Czy Wy także kochacie to słuchowisko? ;) Mogę go słuchać bez końca.
A deszczowa piosenka, którą zacytowałam powyżej, sama ciśnie mi się na usta,
codziennie gdy wyglądam za okno, po czym ubieram kalosze i idę na spacer z moją psią towarzyszką.

Przepraszam wszystkie osoby, które czekają na e:mail ode mnie.
Mam nadzieję, że korespondencyjne zaległości nadrobię w weekend.

Deszcz i zimno rozłożyły na łopatki moje natchnienie szyciowe i mój organizm :(
Poproszę o cały dzień słońca i temperatury minimum 15 stopni... Może w lipcu się uda?   ;)


Kliknięcie na zdjęcie torby przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiona, tam też możesz ją dokładnie obejrzeć.

'Marshmallow - mini'
marsmin

'Leśna listonoszka' (NIEDOSTĘPNA)

leslist

'Japan' (NIEDOTĘPNA)
japan

Etykiety: ,