Łapię słońce

Nareszcie jest! Cudne, błękitne niebo z kilkoma niegroźnymi chmurkami i SŁOŃCEM ;) Tak fantastyczne okoliczności przyrody nie pozwoliły mi siedzieć przy pracy. Tkaniny poszły w kąt, a ja - w moje ukochane góry.
Początek trasy - wchodzimy do lasu ;) który został na wielu odcinkach rozorany przez moje ukochane służby leśne wycinające drzewa. Ech...
lesdrog

Chluba Ziemi Kłodzkiej, czyli pełnik europejski, zwany potocznie różą kłodzką (roślina chroniona!) - jest piękna, kwitnie na przełomie maja i czerwca. Smutne jest to, że turyści zamiat podziwiać ją na łąkach widzą te kwiaty najczęściej w wazonikach na stolikach, w jadalni swojego pensjonatu :(
rozaklodzka

rozdroze

Stan ubłocenia moich butów nie oddaje nawet w części bagna jakie miejscami jest, zamiast dróg leśnych w moich okolicach. Pamiętam, że kilka lat temu Lasy Państwowe wydały duże pieniądze na remont drogi leśnej, którą szłam. I zaraz potem Ci sami ludzie regularnie zlecają roboty z ciężkim sprzętem podczas ekstremalnie deszczowej pogody. Droga wygląda chyba nawet gorzej niż przed naprawą.
...Polska, mieszkam w Polsce, mieszkam tu tu tu... ;)
lezena kam

Przetacznik - skromny, acz bardzo wdzięczny.
przywrotnik

A to łąka, która jest trochę pastwiskiem, trochę miejscem gdzie składowane są pnie ściętych drzew, a czasem terenem wyścigowym zmotoryzowanych stworzeń, które lubią pohałasować, poniszczyć i dać w gaz ;) ale mimo to można na niej znaleźć...
krajobraz

najprawdziwsze storczyki.
storczyk zbliz

Tu nastąpiło ładowanie akumulatorów na najbliższe dni. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, mam nadzieję, że Wy także przyjemnie spędziliście te kilka dni :)
wyciagniete rece

Etykiety: