Torby na lato

Upały poszły w zapomnienie, a wraz z nimi moje narzekactwo ;) Uszyłam kilka toreb w moim klasycznym kształcie, ale do noszenia na skos. Zauważyłam, że bardzo modne (brrrr....) i popularne są teraz torby z 2 rodzajami uchwytów jednocześnie - długim paskiem  'na skos' i 2 klasycznymi na ramię. Przyznaję, że zastanawiałam się nad uszyciem czegoś w tym stylu, ale nie mogę się przemóc. Idiotyczne prawda? - skoro jest na dany bajer popyt, to powinnam pójść tym tropem, ale jakoś mi nie po drodze. Może jestem zbyt praktyczna, bo jak widzę dyndający długi pas, gdy torba jest na ramieniu od razu wyobrażam sobie o co można nim zaczepić :) A z kolei 2 smętnie klapnięte ucha, gdy torba jest przewieszona 'na skos' też mnie nie przekonują. Tak więc, jako zamknięta na nowe trendy konserwa machnęłam torby tylko z jednym rodzajem uchwytu.
Kliknięcie na zdjęcie torby przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiona, tam też możesz ją dokładnie obejrzeć.

'Ornamenty w pistacjach - na skos' (NIEDOSTĘPNA)
orwpis

'Red Apple' (NIEDOSTĘPNA)
redap

'Cynamonowe tonacje - na skos' (NIEDOSTĘPNA)
cynton

Etykiety: