Duże torby w nowym wydaniu

Przyznaję się otwarcie, że jestem bardzo zadowolona z moich nowych 'szyć' - baaardzo ;) Dawno już byłam znużona dotychczasowym fasonem, czyli torbą - workiem domarszczonym do karczku. Szukałam, próbowałam, coś tam szkicowałam. No i są - wreszcie. Nowe, inne projekty, a może tylko mi się tak wydaje? W każdym razie dały mi wiele radości i zapału do dalszej pracy, który ostatnio mocno ostygł.
Torby w nowym kształcie, rozmiarze i o bogatym wnętrzu. Oswoiłam szycie kieszonek zamykanych na zamek błyskawiczny. Tu wielkie podziękowania dla Vivictorii za świetną wirtualną lekcję szycia - Małgosiu jesteś nieoceniona.


Kliknięcie na zdjęcie przedmiotu przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiony, tam też możesz go dokładnie obejrzeć.


'Grey Ornaments' (NIEDOSTĘPNA)
greyornam

'Kitek Jeżynowy' (NIEDOSTĘPNA)
kitjez

'Big Grey' (NIEDOSTĘPNA)
biggre

'Kiciul i Tweed' (NIEDOSTĘPNA)
kictwwed

Etykiety: ,