Naszywane kwiaty

Jak obiecałam, tak zrobiłam. Dziś prezentuję pozostałe 4 torby zdobione kwiatowymi naszyciami. Nie jest to zbyt skomplikowany sposób zdobienia, ktoś mógłby nawet powiedzieć, że wręcz banalny - ale niezmiennie efektowny ;) 
Wystarczy podudnić maszyną kilkadziesiąt minut i aplikacje gotowe. Możliwości kreatywnego wykorzystania tej techniki są po prostu nieskończone. I z pewnością będę do niej wielokrotnie wracać.

A z innych przemyśleń - chodzi mi od pewnego czasu po głowie zorganizowanie 'candy', czyli rozdawnictwo zorganizowane. I ja mam ochotę ulec blogowym trendom ;) Tylko mam problem, co uczynić owym pożądanym przez masy podarunkiem. No oczywiście, że torbę, ale jaką? Dużą, małą, z kotem, z kwiatami itd. - normalnie nie wiem... Jeżeli macie jakieś propozycje- zachciewajki chętnie je poznam. Piszcie śmiało!




[Kliknięcie na zdjęcie przedmiotu przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiony, tam też możesz go dokładnie obejrzeć.]

'Happy Summer' (NIEDOSTĘPNA)
hapsum

'Kwiaty na piasku vol.1'
kwar

'Kwiaty na Tweedzie' (NIEDOSTĘPNA)
kwtweed

'Kwiaty na piasku vol.2'  (NIEDOSTĘPNA)
kwpak

Etykiety: