Candy u Katty

Stało się - ogłaszam pierwsze candy, czyli zabawa cukierasowa rozpoczyna się. Proszę o wybaczenie, jeśli będą potknięcia - to mój pierwszy raz.

Okazja do świętowania jest - w lipcu trzecie urodziny bloga - jak znalazł ;)

candyKatta         candyKatta150         candyKatta120
baner w kilku rozmiarach

Przedmiotem darowanym będzie jedna z dwóch prezentowanych poniżej toreb.
Wiem, że kobiece gusta są bardzo różne, dlatego wylosowana osoba będzie mogła wybrać między 'Lilianą' - klasycznie letnią, bawełnianą torbą utrzymaną w pastelowej kolorystyce, a 'Szarym Eko-Zamszem XXL' - torbowym gigantem, uniwersalnym pod każdym względem ;)
Zrezygnowałam z bonusa w postaci legendarnej już  - papierowej torebki pełnej krówek - z obawy, w jakim stanie dotarłyby, podczas upałów do adresata - niewtajemniczonych odsyłam do mojego facebookowego wpisu z 31 maja ;)

Zasady uczestnictwa, czyli aby wziąć udział w losowaniu torby:

1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Zamieść na swoim blogu, na pasku bocznym informację o candy (baner) - z działającym linkiem do 'Candy u Katty'.
3. Osoby nie posiadające bloga, proszę o wpisanie w komentarzu swojego adresu e-mail.
4. Zapisy trwać będą do 30 lipca, losowanie i wyniki 31 lipca.

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcecie zamieścić informację o zabawie na swoich kontach na Facebooku.



Zapraszam Wszystkich chętnych do zabawy ;)

Oto dwie torby, spośród których osoba wylosowana będzie mogła wybrać swoje 'candy':
'Liliana'
lil4
lil4wn

'Szary Eko-Zamsz'
szarza
szrt
szarw

Etykiety: