O candy i denim rządzi

Na początku istotna informacja - dodaję dwie słodkości do candy (dla osób posiadających bloga). Oczywiście jest powód. Organizuję taką imprezę po raz pierwszy i uczę się w trakcie jej trwania różnych psychologiczno-społecznych aspektów tego typu promocji bloga - bo przecież na tym polega cukierkowanie ;) 
Postanowiłam przyznać dodatkową nagrodę dwóm osobom, z których blogów będę miała najwięcej wejść w czasie trwania zabawy. Chciałabym w ten sposób wyrazić im swoją wdzięczność za zamieszczenie u siebie dużego, czytelnego linka do mojego candy, bądź linka do mojego bloga (bardzo mi miło ;) - bo już teraz zauważam w statystykach, że to właśnie z takich miejsc trafia do mnie nawięcej odwiedzających.

Nagrodami dodatkowymi są 2 komplety - kartka z laminowaną zakładką - z autorskimi grafikami Tomasza Szewczyka/Szamoto z mojej ulubionej serii z Albertem.


'Albert i Automobil'
albaut

'Albert i Aeroplan'
albaero


Na deser trzy denimowe torby - kobiece, ale nie-do-zdarcia ;)
[Kliknięcie na zdjęcie przedmiotu przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiony, tam też możesz go dokładnie obejrzeć.]

'Denim plus Satyna vol.1' (NIEDOSTĘPNA) 
densat1


'Denim plus Satyna vol.2'  (NIEDOSTĘPNA)
densat2


'Folk plus Denim'  (NIEDOSTĘPNA)
folden



Ach i jeszcze jedna przsympatyczna wiadomość - przynajmniej dla mnie. Wygrałam candy na blogu ProjektowniaOgrodowa.pl . Cieszę się gigantycznie, jak tylko dotrze do mnie słodka paczuszka, będę się chwalić :)

cablaluz

Etykiety: ,