Wasza galeria - Wasze torby

Kilka dni temu wprowadziłam pewne nowości blogowe. Jest to galeria zdjęć 'Wasze torby'. Już wyjaśniam, co to za galeria i dlaczego wasza.

Niedawno miałam zabawną sytuację - spotkałam się z długo nieobecną w kraju koleżanką, gdy ją zobaczyłam w umówionym miejscu, pomyślałam - ale ma fajną torbę.
Ułamek sekundy później zdałam sobie sprawę, że przecież to 'moja' Blue Lagoon  ;) :))) ;) 
Przyznaję, że nie raz myślałam o tym, czy kiedyś natknę się gdzieś, kiedyś na ulicy, któregoś z miast na torbę, którą uszyłam. Ale nigdy nie miało to miejsca, aż do teraz. Dzięki temu zdarzeniu wpadłam na pomysł, (bo skoro góra do Mahometa nie chce, to Mahomet do góry musi), aby zachęcić Was drogie posiadaczki toreb 'Katta' do zrobienia sobie torbowego portretu :)

Chciałabym zaprosić Was, czyli osoby tutaj zaglądające i posiadające torbę, która wyszła z mojej pracowni - do przesyłania zdjęć, na których jesteście obie.
Marzę o tym, aby zobaczyć jak torby żyją-funkcjonują w nowej rzeczywistości i jak Wam służą ;) Jeśli tylko macie ochotę zapraszam do przesyłania zdjęć na mojego maila:
kattastudio@gmail.com
No i jeszcze formalność - przesłanie do mnie zdjęcia oznacza Waszą zgodę na jego publikację na moim blogu: www.kattastudio.blogspot.com .

Serdecznie zapraszam :)

Jako pierwsza i otwierająca 'Wasze torby' wystąpi Monika, moja koleżanka ze szkolnej ławy i pierwszorzędna protetyczka, która torby 'Katta' powiezie ze sobą do Irlandii, jak tylko skończy urlopowanie w ojczyźnie :) Na zdjęciach występuje ze swoim synkiem, uroczym małym dżentelmenem, który był super grzeczny podczas sesji :)



mon1
mon2
mon3
mon4

Etykiety: