Szyciomania i zaległości

Dzisiaj prezentuję resztę dowodów na to, że praca wre ;) Czyli, że skrupulatnie redukuję naskładane stosiki materiałów. Ale to nie wszystko, bo przecież ciągle zalegam z drugą częścią mojego candy...




[Kliknięcie na zdjęcie przedmiotu przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiony, tam też możesz go dokładnie obejrzeć.]

'Kwiato-piksella'  (NIEDOSTĘPNA) - płótno z nadrukiem imitującym haft krzyżykowy :)

kwipik

'Śliwkowa Alcantara XXL'
slwal

'Solidny granat'- z wygranymi guziczkami od ComoLaLuz  ;)
solgr

'Certia'
cert

'Prążkowany grafit' (NIEDOSTĘPNA)
prazkgr

'Jesienne kwiaty' (NIEDOSTĘPNA)
jeskw

'Czerwony Rumak zip' - podobna torba już była, teraz uszyłam wersję z zamkiem błyskawicznym. (NIEDOSTĘPNA)
 czerrumz



A teraz namacalny dowód na to, jak potrafię być spóźnialska ;)
Nie wiem, czy ktoś jeszcze pamięta, że obiecywałam podczas trwania candy, przyznanie 2 nagród dodatkowych - dla osób, z których blogów będę miała w owym czasie najwięcej wejść. Teraz już wiem, że ten pomysł był wyjątkowo niefortunny z bardzo prozaicznego powodu (jestem troszkę leniwcem - ciiii.....). Musiałam przejrzeć statystyki z tych ponad 40 dni i dokładnie pozliczać ile wejść i od kogo... Ale udało się :) 


albcan

Ogłaszam, że zestawy dodatkowe w postaci kartki z zakładką z serii z Albertem autorstwa Szamoto otrzymują:

Kasia z Pracowni Ino-Ino - 140 wejść
Ula z Anielskiego zakątka - 54 wejścia

Obydwu osóbkom jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w zabawie i proszę o podanie mi adresu (pracownia_artystyczna_katta@interia.pl), na który mam skierować przesyłkę ;)

Etykiety: ,