13.02.2012

Candy

Podczas podsumowania poprzedniego candy obiecałam następne rozdawnictwo w okolicach wiosny. I oto jest ;) Z ogromną przyjemnością ogłaszam wiosenne candy - wiosenne z dwóch powodów. Po pierwsze jego rozstrzygnięcie przewiduję zaraz po 21 marca, czyli z nastaniem tej cudnej pory roku, jaką jest wiosna. Po drugie do wygrania jest torba 'Wiosenna - medium'. Wiem, że miała być mini, ale jakoś ta szczególnie mi pasowała - bo ani za duża, ani za mała, na skos i obsypana kwieciem :)





 baner do umieszczenia na blogu




Zasady uczestnictwa, czyli aby wziąć udział w losowaniu torby:

1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Zamieść na swoim blogu, na pasku bocznym informację o candy (powyższy baner) - z działającym linkiem do 'Candy u Katty'.
3. Osoby nie posiadające bloga, proszę o wpisanie w komentarzu swojego imienia i adresu e-mail.
4. Zapisy trwać będą do 21 marca, losowanie i wyniki na następny dzień - 22 marca.

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcecie zamieścić informację o zabawie na swoich kontach na Facebooku.

Zapraszam Wszystkich chętnych do zabawy ;)

Oto torba, którą otrzyma osoba wylosowana - 'Wiosenna - medium'.
 

170 komentarzy:

  1. Ależ przepiękny torbiszon! Wiedziałaś czym zachęcić kobity. ;D Ustawiam się w kolejce i już nie mogę doczekać się losowania.

    P.S-Info umieściłam w zakładce "candy" pod nagłówkiem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i ja jako posiadaczka dwóch toreb uszytych przez Ciebie. Może i trzecia zamieszka z pozostałymi dwoma? Info już na blogu jest. Teraz tylko czekać na rozstrzygnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Pewnie będzie tylu chętnych, że i tak nie mam szans. Ale ustawiam się w kolejce, może nr. 3 przyniesie mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staję w kolejce, banerek już jest, info na FB też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się oczywiście, banerek na bloga wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ta torba jest prześliczna, ustawiam się w kolejce po te cudeńko...
    tanpopo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka cudna. Zapisuję się w kolejce.

    Joanna (domowe00@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna!:) zgłaszam swoją CANDYdaturę na przygarnięcie jej^^

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała torebka, zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna!!! Piękną torbę z wiosennym kwiatowym wzorem chętnie przygarnę. Byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna:))) no to mam pierwszy powód czekania na wiosnę ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna torba. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna torba! Zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że posiadając bloga na pingerze mogę wziąć udział?
    Tutaj zdjęcie i link, razem z innymi candy (jeśli to przeszkadza, mogę zrobić osobny post) – http://disincentive.pinger.pl/m/10798566
    I mejl na wszelki wypadek (: - fetachan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna!Zgłaszam się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  16. grzech byłoby się nie dopisać do kolejki :))) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna to moja ulubiona pora roku - być może mi się poszczęści i wyprowadzę torbę na spacer. Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. 21 marca 2011 kupiłam ostatnią paczkę papierosów. Jeśli wygrałabym Twoje candy, byłby to piękny prezent z okazji 1 rocznicy zerwania z nałogiem :)
    Pozdrawiam, Twoje torby są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. torba świetna bardzo wiosenna
    z chęcią się nią zaopiekuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudna torba, jaki wspaniały materiał. Ustawię się w kolejce. Może dopisze mi szczęście. Pozdrawam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna, zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torba! Zgłaszam się z przyjemnością :)
    hiperbola@onet.pl

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torba - zapisuję się z nadzieją na wygraną - uwielbiam takie duże kwiatowe wzory;) I nie tylko ta jedna torba wpadła mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ...cudeńko...cudeńko...cudeńko...
    grzechem byłoby nie spróbować
    zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja tak tęsknie za wiosną... Ech... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ta torba jest najpiękniejszą torbą, jaką widziałam w swoim życiu! Wszystkie Pani torby są cudowne, a najbardziej zauroczyły mnie, jako miłośniczki kotów właśnie te z nimi :) podziwiam i serdecznie gratuluję talentu! wprawdzie niestety nie mam jeszcze swojego bloga, ale lubię na na fb kattę :) ostatnio skradziono mi moją ulubionę torbę :( dlatego marzę o kolejnej pięknej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mail: maary88@gazeta.pl

      Usuń
  28. Prześwietna torebka! Zakochałam się w niej po prostu ;) Oczywiście biorę udział w konkursie.
    mail: julaaas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka torba to marzenie, może z okazji wiosny się spełni;))
    Zapraszam na candy do mnie:)
    http://zakletawrobotkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla takiej wiosennej torebkowej piękności i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam pojęcia jak się umieszcza banery na blogu onetowym - dołączyłam jak umiałam:) Niniejszym ogłaszam uczestnictwo swe w konkursie:) pozdrawiam wszystkie fanki rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie stanę w kolejce po taką wiosenną torbę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Torba jest przepiękna. Chętnie się zgłaszam do zabawy. Pozdrawiam
    http://artigia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uuuu, ja chcę ją mieć! Zeszyt A5 się zmieści?
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna, w sam raz na wiosnę! Zapisuję się, w końcu wszystkie wiemy, że torebek nigdy dość :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba jest piękna! Marzę o torbie w kwiaty - rzeczywiscie zaczarowuje wiosnę!:)
    Banerek na razie umieszczam bocznej części stopki, bo dużo u mnie zmian na początku i wszystko mi się przesuwa, a stopka trwa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się koniecznie! Śliczna torba.
    Jaki format mieści się do torby?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka cudna. Uwielbiam wszystko co ma kwiaty:) Dlatego bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. oooo! jaka cudowna! Chcę, pragnę, pożądam!

    pozdrawiam
    Marzena
    arctia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękna torebka a w dodatku w moje ulubione kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ta wiosenna torba jest przecudowna!! brak mi słów.. zapisuję się i mooooocno zaciskam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Miło mi się zapisać, podziwiam Twoje torby :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna, w sam raz na nadchodzącą wiosnę:-) zapraszam na candy do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ TOREBCE OD PIERWSZEGO WEJRZENIA, A TRAFIŁAM TU CAŁKIEM PRZYPADKOWO:) POZDRAWIAM:*

    KLAUDIA -> kludi1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Mmmm! Poezja! Takie cudo musi być moje :))

    agata.ism@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. superowa ta torebka...zgłaszam się do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  48. Od dawna poluję na twoją torbę,ale kasy brak:(
    Mam nadzieję że mi się poszczęści, mój ulubiony wzór i wielkośc też mi odpowiada:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka świetna torba! Zapisuję się na to cudo.
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudna torba. Oj, wiosennie by z nią było... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Torba cudna:)Mam już dwie pani torby i wiem,że na tym nie spocznę:)Pozdrawiam:)
    sylwia e-mail:szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam torby przez ramię więc staję grzecznie w kolejce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja równiez ustawiam się w kolejce.
    banerek na kilkascian.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. moj ulubiony desen...nie moze mnie tu zabraknac!!!!zapisuje sie i ja))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoje torby są świetne! Miło byłoby rozpocząć wiosnę w takim towarzystwie ;)
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cuuuudna! Staję w kolejce, zostaję na dłużej i pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się ;)
    niestety nie mam bloga...
    e-mail : olasek22@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  58. Torebka cudna! Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopisuję się do miłego grona oczekujących. Pozdrawiam
    Agnieszka, email: sasidka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. chętnie się zapiszę. torebek nigdy dość, a ta Twoja kwiecista jest wyjątkowo wiosenna. i jak widzę praktyczna ;)
    przy okazji zapraszam też na zabawę do siebie na bloga. może Ci się spodoba ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)
    artmamowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Niedawno zaczęłam maniakalnie szukać torebek w sklepach, chcę nawet nauczyć się szyć, ale od moich wyrobów jeszcze daleka droga, mam nadzieję, że tutaj mi się poszczęści, bo taka torebka byłaby królową mojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna torebka! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Torba piękna, więc z radością wezmę udział w tej zabawie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :)
    olasek22@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam Cię serdecznie:) Bardzo mi przypadły do gustu Twoje torby, dlatego będę tu do Ciebie zaglądać, gapić się i dostawać ślinotoku ;)
    I niezwykle by mnie ucieszyła wygrana tej kwiecistej cukierasowej torby, serio serio ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczna, staję w kolejce i trzymam kciuki. Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  69. Z chęcią się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. zapisuję się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo ładne torby tworzysz:) z chęcią się zapiszę i również zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Torba jest piękna! Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam, Ewa
    E-mail: ewavewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowna, niesamowita, zjawiskowa - plissssssssss ja chcę ją mieć i już!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Torba jest śliczna! Szaleję za takimi,
    więc na owej liście nie może mnie zabraknąć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Torba jest naprawdę piękna.
    Pozdrawiam weronika
    werusia12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się i ja :)
    Zapraszam do mnie na solne rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. i bardzo dobrze, że nie mini, filolog biedny musi nosić kilogramy książek... bardzo, bardzo bym chciała taką :)

    www.miniaturyzacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Z przyjemnością przygarnę takie cudeńko:) zylka@poczta.fm
    Pozdrawiam
    Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna torba no i rzeczywiście bardzo wiosenna. Też chętnie spróbuję szczęścia:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna kwiaty na wiosnę.. zapisuje się chętnie saandyyy@wp.pl Pozdrawiam Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  81. Hej, przypadkiem trafilam na Twojego bloga ! Jest ŚWIETNY ! nie mam szczescia do takich rozdań, ale zgłaszam się ;)

    www.beautiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ta torba to cudo nad cuda... Gratuluję takiego talentu, zazdroszczę! Czy chciałabym coś takiego? Oczywiście! Dlatego wrzucam swój e-mail do "maszyny losującej", udostępniam na fb i liczę na łud szczęścia ;)
    Mój e-mail to emaoleo@gmail.com , imię angielskie - Edyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj, torba piękna, jestem zachwycona.
    Mój blog to www.orijanna.blogspot.com

    Poza blogiem prowadzę serwis dla "handmejdek" www.mieszczanka.pl, na który Cię serdecznie zapraszam-wspieramy wszelkie formy rękodzieła, możesz mieć u nas swoją galerię za free (szczegóły w regulaminie)

    Pozdrawiam bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  84. oj i ja się dopiszę... świetne torby!!
    pozdrawiam
    Basia
    bkosim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam, ale cudeńka:) mimo, iż pierwszy raz tu trafiłam i raczej szczęścia we wszelakich losowaniach nie mam, to jednak staję w kolejce bo piękna te torba!Baner już na blogu.
    Pozdrawiam, Rita

    OdpowiedzUsuń
  86. a i ja stanę sobie w kolejce :) po te śliczności :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jako że lubię niecodzienne wzory, więc zapisuję się w kolejkę. :) I czekam na wiosnę. :)
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  88. piękna, chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również ustawię się po tę cudnie kwiecistą torebkę :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczna, romantczna i bardzo wiosenna, super by było ją miećwieć stoje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Może tym razem mi się uda;)Idealna na wiosnę i nie tylko ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie przygarnę to cudo =p
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się!!!!!!!!
    torba przepiękna, więc mam nadzieję, że trafi do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pyszna torba.. Przyłączam się do zabawy i ja:) POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Będę 100, będę 100 ? :):)Piękna jest ta torebka , próbuję i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest PIĘKNA!!! Muszę ją mieć!

    galeria61.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Torba jest piękna, kocham róże więc motyw akurat dla mnie. Ustawiam się w kolejce z nadzieją, że szczęście mi dopisze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękna torba, zgłaszam się, może mi się uda:) Informacja u mnie po prawej stronie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Pierwszy raz wpadam na bloga a tu takie wspaniałe candy! Aż żal się nie zapisać!
    Zgłaszam się koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  100. Torebka jest piękna!!! Info o candy już wylądowało tutaj: http://swiat-roccki.blogspot.com. Marzę, że ja wygram! :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczna torebka i rzeczywiście bardzo wiosenna! Dołączam do zabawy (baner na swoim blogu już zamieściłam: http://og-niwka.blogspot.com/) i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Torba swietna! Moje klimaty ;) Z chęcią się dopiszę FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Prześliczna ta torebka ;) pewnie, że spróbować się nie powstrzymam! Idzie wiosna więc nowa kolorowa torebunia się z pewnością przyda ;))) mój mail anula.markowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Jeszcze ja, też spróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Piękna torba! I ja spróbuje szczęścia i ustawie się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    http://szydelkojoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Nic tak nie poprawia humoru na wiosnę jak piękne kwiaty :), oczywiście i ja staję w ogonku,
    pozdrawiam :)) http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękna! Zresztą jak wszystkie Twoje dzieła. Nic dziwnego, ze kolejka taka długa! :) Ale mimo to spróbuję, próbować zawsze warto. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  108. śliczna torebka!! właśnie poszukuje jakieś nowej, a ta była by idealna!! szybko staję do straaasznie długiej kolejki i liczę na szczęście przy losowaniu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. 115-ta jestem, ale trudno, postoję ;-)
    Torba jak marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękna! Grzecznie staję w kolejce ;)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Torba jest rewelacyjna i taka jakie lubię, duża i można nosić przez ramię :).

    Z chęcią się zapisuję, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak zwykle rewelacyjna torebką więc z chęcią się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. super torba, zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  114. zgłaszam się ;)

    http://wymuszonyalkoholemdobryhumor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się obowiązkowo - ona jest cudownaaaaaaaaaaaaaaaa uwielbiam takie torebki. Gdybym ją wygrała miałabym cudowny prezent na urodziny :) hehe banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. torba , jak i inne Twoje prace jest fantastyczna ....i romantyczna. Bardzo pięknie by mi było chodzic z nia wioesennymi ulucami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Zakochałam się w tej torebce, więc staję w kolejeczce :) Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękna! Zgłaszam się :)

    Kasia
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. jako wielka fanka wszelakich torbiszczy ustawiam sie po tę piekną kwiecista torebkę ;-)) nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Oz ja Cie... ale piekna torba!!! Trafilam przez przypadek, ale zostane na dluuuugo.... Staje w kolejce i czekam cierpliwie:-)
    Pozdrwiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  121. ale śliczna!
    zgłaszam się, banner umieściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. zgłaszam się, jako że bloga nie posiadam, więc... Gabrysia a mail to gabi6@wp.pl

    ps. wiedziałaś czym zachęcić kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  123. i jak tu się nie ustawić w kolejce po TAKIE słodkości??? staje i ja i zapraszam na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Wow :) sliczna,wiosenna torba :) Do kolejki ustawia sie Anula anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Dodane już. Chciałabym ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  126. Witam. Chętnie zapiszę się na Twoje candy i zapraszam na moje:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna torba! Już dawno żadna mnie tak nie zachwyciła, więc nie może mnie tu zabraknąć.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  128. Ojej to chyba najdłuższa kolejka jaką widziałam - ale i torebusia przecudnej urody.
    Stanę i ja może szczęście sie do mnie usmiechnie
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się
    patrycjapiotrowska9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Mmmm... Kocham takie kwiatowe torby. Zapisuję się :)
    wersztajnowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Ustawiam się w kolejce. Długiej kolejce.
    http://misoph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudna i w sam raz na wiosnę:) chętnie bym się nią zaopiekowała;)

    OdpowiedzUsuń
  133. Zapisuje się torba boska;)

    Agamaslowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Prześliczna torebka:)z przyjemnością się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zapisuję się , informacja dodana w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  136. Śliczna torba
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękna, taka wiosenna :)
    baner już zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Śliczna torebka. Również staję w kolejce, a banner już umieszczam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  139. Paweł
    tfardy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. O! jejku jejku jak ja bym chciała wejść w posiadanie takiej ślicznej torby.Dlatego chętnie wezmę udział w losowaniu a może szczęście mi dopiszę. Banerek można zobaczy tutaj http://pracownia-maximy.blogspot.com/ zapraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  141. Cudowna torba! Z wielką przyjemnością dopisuję się do listy.
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    ines1310@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. I ja się ustawiam w kolejce :)
    Jakoś bardzo wiosennie się zrobiło :)

    http://sztukauzytkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne kwiaty...ustawiam się w kolejce... Zapraszam również na swoje wiosenno "startowe" Candy --> http://niemazaco.pl/?p=233, będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział. Pozdrawiam serdecznie. Karolina. www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. zgłaszam się, dorota
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. zgłaszam się!
    Mariola
    mariola.wisnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. świetna torba:)
    Magda (magdalena.sp@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  148. Zgłaszam się i ja:-)
    http://smallaquarium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Piękna, wiosenna torba, więc jestem, nie mal na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  150. piękna torba!!! I ja się ustawiam z przyjemnością :) filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. oj długa ta kolejka ale jeszcze zdążyłam się w niej ustawić :) torba piękna i taka wiosenna :)
    zapraszam do siebie www.mruwka-mrowisko.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Obłędnie piękna, trzeba dać szczęściu szansę;)

    OdpowiedzUsuń
  153. Poprostu cudeńko:)Pozdrawiam:)
    Zgłaszam się;)Marysia61286@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Śliczna wiosenna torba,może mi się poszczęści,zapisuję się.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Ustawiam się w dłuuuuuuuugaśnej kolejce. :))
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Zdążyłam chyba w ostatniej chwili. Śliczna torba na wiosnę i lato.
    http://onaartpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Zapisuję się i ja:)
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Torba super w sam raz na wiosnę.
    Pozdrawiam Dominika
    fforemka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  159. Torba śliczna. Zdążyłam chyba na ostatnia chwile. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń