04.03.2012

Kwiatowe torby

Mamy przedwiośnie, słonko coraz mocniej grzeje, resztki śniegu idą precz, a ptaszęta drą ryje wniebogłosy ;) Myślałam, że już się nie doczekam.
I choć torby, które dziś pokażę, uszyłam już jakiś czas temu, dopiero teraz miałam czas na ich wstawienie do galerii i tutaj. Stworzone z myślą o wiosenno-letnich spacerach, wypadach na miasto, na uczelnię, czy do pracy. Przede wszystkim kwiatowo-wzorzyste, wygodne i funkcjonalne. 


[Kliknięcie na zdjęcie przedmiotu przekieruje Cię do galerii, w której jest wystawiony, tam też możesz go dokładnie obejrzeć.] 

'Cynamonowe ornamenty - na skos' 


'Kwiatowa 2012 - medium'

'Kwiatowa 2012'

6 komentarzy:

  1. Och...świetne, piękne, choruję na nie... :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba sie zapiszę kiedyś do Ciebie na taką torebeczke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowa medium - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te Twoje torebki, szkoda że nie umiem szyć, ale kiedyś muszę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj - najtrudniejszy pierwszy krok :)

      Usuń
  5. Ale ja Ci zazdroszcze talentu!!! Wszystkie torby przepiekne i wszystkie chcialabym miec:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń