22.03.2012

Wyniki wiosennego candy

Po pierwsze - to nie miało być tak. Miało być z wielką pompą, pisaniem, wycinaniem i 'formowaniem' karteczek, udokumentowanym filmowo losowaniem i głośnym: "taraaaaa, torba wędruje do...". A wyszło tak, że moje braki, jeśli chodzi o czas dopadły mnie nawet w organizacji candy :(
Nie pozostało mi nic innego jak skorzystać z pomocy bezdusznego automatu. 
Do wiadomości komisji gier i zakładów ;) czy też innych zainteresowanych - do zabawy zgłosiło się 167 osób (komentarzy jest 168, ale 2 z nich należą do jednej osóbki) i tyle właśnie wzięło udział w losowaniu - chociaż, gdybym była "pedantem szczególarzem" to kilka osób powinno odpaść z racji nie spełnienia warunków, które przedstawiłam jako konieczne w tej zabawie. Ale niech tam... ;) Losujemy.

Zwycięzcą jest...

Po dwukrotnym liczeniu w tą i z powrotem wszystkich komentarzy - dla 100% pewności - ogłaszam, że jako osiemdziesiąta ósma do candy zgłosiła się KosimkArt, co wyglądało następująco.


Gratuluję zwyciężczyni - mam nadzieję, że torba będzie się dobrze sprawować ;)

Dziękuję pięknie wszystkim, którzy wzięli udział w moim torebkowym candy . Dzięki temu poznałam wiele interesujących blogów i... zachorowałam na kilka cudnych rzeczy, które na nich zobaczyłam. I teraz mam problem :)))

Pozdrawiam Wszystkich, przepraszam za tak mało spektakularną formę losowania i zapraszam na następne candy - z pewnością jeszcze w tym roku.

Uff... zdążyłam przed północą ;)


21 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni...może następnym razem będę to ja a tymczasem zapraszam na cukieraski do mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i przyznam sie ze strasznie zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No a ja mam niezłą chrapkę na jakąś torbę :) Szkoda, że się nie udało, ale miło było trafić na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę. Gratulacje dla szczęściary ślicznej torby!

    Mam również małą radę;) Aby nie liczyć komentarzy by sprawdzić, który nr. wygrał
    wystarczy skopiować je do worda. Wówczas wklejają się ponumerowane:)))) A usuwając tam
    jakiś komentarz, numery automatycznie same się zmieniają;)
    Odkryłam to przypadkiem przy moim candy:) Bywa pomocne!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dakola - dzięki - to bardzo cenna rada, szkoda, że wczoraj o tym nie wiedziałam, miałabym dużo prostszą sprawę ;)

      Usuń
  6. Gratulacje dla szczęściary! Nie ukrywam, że żałuję, że to nie ja :( Już miałam wizję siebie z tym cudeńkiem... Cóż, może innym razem:) Dzięki za zabawę, pozdrawiam organizatorkę, zwyciężczynię i wszystkich uczestników zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za dobrą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj! :( Znowu się nie udało! Ale będę próbować, bo nie dość, że uwielbiam torby, to Twoje w szczególności. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam cieplutko. I gratuluję zwyciężczyni - szczęściara! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szczęściara! :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuu... :( nie wygrałam... ;) Pozostaje mi pogratulować zwyciężczyni! :) Dziękuję za udział w zabawie :) I idę chorować dalej na Twoje torby... :) Chyba muszę pomyśleć o zakupie... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz się nową torbą akurat na wiosnę :) A ja i tak Kasiu kupię u Ciebie coś znowu :) Tylko najpierw muszę sobie coś upatrzyć. Mam nadzieję, że mama już zdrowa i wszystko u niej dobrze. Pozdrawiam Ciebie i mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ!!!
    Marzyłam o torbie od Ciebie odkąd zaczęłam tu zaglądać :)
    ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dzięki za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Już jej zazdroszczę.Moje gratulacje.Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń