Katta Photography

Niektórzy z Was, moi drodzy czytelnicy wiedzą, że moją drugą pasją zaraz po szyciu jest fotografia. No, teraz już wiecie wszyscy :) Owa pasja zaczyna ostatnio nawet dość ostro napierać i szycie coraz częściej przegrywa z nią w walce o mój czas. Widać to wyraźnie na blogu torebkowym - toreb jakby mniej ;) Ale w naturze nic nie ginie. Energia płynie do mojego drugiego bloga - fotograficznego. 
Na początku maja, postanowiłam - nareszcie ;) - przestać robić zdjęcia do przysłowiowej szuflady. Moje spojrzenie na świat można zobaczyć na blogu Katta Photography, gdzie publikuję fotografie. Troszkę więcej dzieje się na stronie fejsbukowej - www.facebook.com/kattaphotography , gdzie lądują także strzały inpresyjno-zabawno-nostalgiczno-niepowiązane ;) 

Jeśli tylko macie ochotę - zapraszam serdecznie :)


Etykiety: ,