15.06.2012

Torba z koniem i balkonowe historie

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować dwie torby z koniem, a na nich, oczywiście ikeowski rumak Falar w roli głównej. 

'Czerwony rumak zip' vol.2 

'Pomarańczowy rumak zip'


 A z wydarzeń radosnych - nareszcie wróciło słońce. Cieszę się ja i moje roślinki.
 Prawdę mówiąc znudziły mi się już te mokre i zimne wiosny, kiedy w moim balkonowym ogródku zamiast szaleństwa kwitnącej roślinności miałam plantację grzybów ;) [TUTAJ] 
W tym roku mogę się nareszcie odprężyć wtopiona w fotel, mając przed sobą bogactwo flory i brzęczącej fauny. 

Mam do Was pytanie. Nabyłam śliczne, malutkie i bosko pachnące goździki. Sprzedawczyni powiedziała, że są dwuletnie. Czy wiecie, jak je najlepiej przezimować? Będę wdzięczna za każdą radę.

Pozdrawiam - Katta :)


6 komentarzy:

  1. Cudowne, piękne torby, a ja tak dawno do Ciebie nie zaglądałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper torby, kwiatki śliczne ale z goździkami dwuletnimi nie pomogę bo mi takie niestety nie zimują. Teraz kupuję już tylko wieloletnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rumakowe torby mnie rozłożyły! Są genialne i fajnie pozytywne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie cieszy, że torby się Wam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rumakowe torby świetne... na tych konikach to jednak można polegać... szkoda, że już ich nie ma w sklepach...
    piękniaste....

    a kwiatki - ach samo lato....
    z goździkami nie pomogę niestety - u mnie na balkonie króluje pnąca się zieleń - winobluszcz i kobea...

    OdpowiedzUsuń
  6. takie torby to moja córka nawet by zjadła..ona uwielbia konie. Super są.

    OdpowiedzUsuń