22.09.2012

7 prostych toreb

Wiem, wiem - pewnie niektórym wieje nudą, patrząc na kolejne torby simple. Dlatego mogę obiecać, że teraz szyje się już coś innego - nawet mnie już troszkę zmęczył ten fason. Ale dzisiaj wysyp simplówek.         katta kocia torba katta

Pozdrawiam serdecznie - Katta :)

Niebieska tonacja - simple 


Szare prążki - simple 

Bordo - simple 

Grafit prążkowany - simple 

Pasma - simple 

Red velvet - simple 


Powyższa torba, wzięła udział w uwalnianiu czerwonego aksamitu ;) w akcji:




Graphite velvet - simple


8 komentarzy:

  1. Hej! Pięknie Ci idzie to uwalnianie aksamitów:) Gratuluję:) A czerwona ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci za świetny pomysł z uwalnianiem zapasów tkaninowych ;)

      Usuń
  2. Torby super. A w dodatku wyglądają na pakowne. Ja tam mogę je oglądać, bo wzory i kolory ciągle nowe.
    Pomysł prosty, a atrakcyjny. I o to chodzi.
    A ta czerwień... miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iris, widzisz - jakoś tak mam nastukane w głowie, że za długo jednego fasonu nie mogę ciągnąć, bo mi się nudzi... ;) Ale zrobię sobie przerwę i z pewnością do niego wrócę.

      Usuń
  3. Nie dałam rady........ Trza jednak dbać o to zdrowie, nie? ;)
    Dwie ostatnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są, aż chyba sama spróbuję sobie taką uszyć ;) czerwona najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Floro witaj :) Ten fason torby jest prosty i super praktyczny - serdecznie polecam ;)

      Usuń