Bardzo długa lista pytań - jak uszyć torbę

Kilka dni temu, pod jednym z moich wpisów pojawił się następujący komentarz:


Anonimowy 10 października 2012 14:02
mogłabyś napisać post w formie jakby takiego poradnika jak ty robisz te swoje cudne torby ;D? jakie materiały są najlepsze, skąd pomysł na ciekawe wzory, co po kolei zszyć, dokleić i rozpruć, jak zrobić fajną kieszonkę, uszy i ogólnie całą torbę, skąd bierzesz materiał na te cuda, czy masz jakieś specjalne ściegi lub coś co Ci ułatwia pracę? czy dużo osób chce taką torbę ( mnie też możesz policzyć ;D )oraz ile wychodzi ci za tkaniny i wszystkie inne dodatki? proszę napisz ;) 





Najpierw mnie rozbroił, potem zirytował, a na koniec zmobilizował do działania.
Dostawałam od Was (niektórych z Was ;) ) podobne mejle na przestrzeni ostatnich lat. Różnica polegała na tym, że w każdym z listów były tylko niektóre z tych pytań no i może w nieco bardziej wyszukanej formie ;) Tak zmasowany zapytajnik  - co, jak, dlaczego, gdzie i za ile - dostałam po raz pierwszy :)

Przemyślałam sprawę i postanowiłam rozpracować temat - oczywiście na tyle, na ile pozwalają na to moje umiejętności związane z szyciem torebek, jak i z przekazywaniem wiedzy oraz moje chęci, bo przyznaję, że niektóre pytania pominę z premedytacją ;)


Dziś zapowiadam rozpoczęcie cyklu wpisów, pod dość ogólnym tytułem - JAK USZYĆ TORBĘ
Postaram się kolejno przerobić pytania z owego komentarza, a także inne, które być może narodzą się w trakcie.


Uprzedzam wszystkie uszczypliwe komentarze czy uwagi odnośnie spraw technicznych - to będą rady dla osób startujących w temacie, totalnie zielonych, które wpadły na pomysł równie cudowny, co szalony - chcę szyć torby! ;) Proszę też wziąć pod uwagę, że będą to rady moje, czyli osoby, która jest samoukiem totalnym, a nie krawcową od wielkiego dzwonu, czy może raczej wielkiej torby.


Za kilka dni pierwszy wpis - już teraz Was serdecznie zapraszam - Katta  ;)








Etykiety: