Burda - szycie krok po kroku 2/2012 - nowy numer!!! :)

Numer ukazał się we wrześniu (cena 12,90zł), ale dopiero teraz zmobilizowałam się do rzetelnego przekartkowania, obfocenia i wpisu na temat.      katta kocia torba katta
Ogólne wrażenie - pozytywne, jest tu sporo modeli 'dla mnie' - co oczywiście nie oznacza, że Wam tak samo przypadną do gustu, choć mam taką nadzieję. Zresztą wszystko jedno - w końcu ja tu tylko sprzątam. Plotę już  ;)))

Do rzeczy.  katta kocia torba katta



 


Złota plisowana spódnica - mniam! Niekoniecznie złota, ale to szczegół.
Kurs, jak samodzielnie zrobić naszyjnik w stylu glamour.
Dużo prostych spódnic i bluzek - takich całkiem normalnych - do noszenia, a nie tylko oglądania.
Zrób to sama, czyli dzierganie swetra ze starych T-shirtów - dla mnie najistotniejsze, że będzie niegryzący ;)
Seria ubrań z udziałem skóry.
Pomysły na ożywienie starej bluzy.
 Jak zwykle w numerze znajduje się kilka praktycznych rad krawieckich, jak na przykład skracanie lub wydłużanie wykroju.




Etykiety: