26.10.2012

Słoneczne wspomnienie

Miniona niedziela była ciepła i dosłownie skąpana w słońcu. Grzechem byłoby nie wykorzystać takiej aury na sesję w plenerze. Mojego fotografa nie musiałam nawet jakoś specjalnie namawiać. Spakowaliśmy sprzęt, torby oraz dobre humory i ruszyliśmy na poszukiwanie 'ciekawego tła' ;)

Teraz, gdy oglądam te fotografie robi mi się
cieplej na serduchu (i w łapki też) - takie wygrzane słońcem trawy, podczas gdy za oknem ziąb i wilgoć. Podejrzewam, że następna sesja odbędzie się już obowiązkowo w grubym swetrze.



Pozdrawia bardzo, bardzo ciepło - Katta :)



8 komentarzy:

  1. Katuś, bardzo udana sesja. Świetny ten Twój kot, lubię go. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko cieszę się strasznie, że sesja Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Wiem że teraz trochę odbiegam od tematu posta ale nasunęło mi się pewne pytanie. Jakie materiały polecasz do uszycia torebki? Czy sugerujesz jak inne dziewczyny kupno materiału w ciuchlandzie by zdobyć je tanim kosztem? A jeśli tak to jakie materiały wybrać? I na co zwrócić uwagę kupując materiał w takim miejscu?
    I nie przejmuj się takimi osobami :-) Jak mówi się w mojej rodzince "są ludzie i taborety"
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z szyciem, to materiały z sh są świetnym rozwiązaniem - w razie wpadki nie będzie szkoda wydanych niewielkich pieniędzy.
      W tym tygodniu będzie wpis właśnie na temat rodzajów tkanin. A nieco później - jak i gdzie je najlepiej kupić.
      Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oj widzę że przez pomyłkę napisałam komentarz nie w tym poście co trzeba. Z tym nieprzejmowaniem się chodziło mi o te trolle :-) A to super! Nie mogę się doczekać więc szybciutko,szybciutko pisz ja zanotuje w kajeciku i będę szukać odpowiednich materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... bardzo mi się podoba taka sesja w plenerze :)
    zdjęcia w studio są u Ciebie zawsze piękne i świetnie zrobione.. i je lubię...
    ale jest coś w tym, że w plenerze torby zyskują "duszę" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta torba w kratkę z kotkiem :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, całkiem fajnie wyszła, chociaż motywem przewodnim było wykorzystanie końcówek wełen, z których ją uszyłam. To znaczy, nie podejrzewałam, że efekt będzie tak pozytywny ;)

      Usuń