Wyniki Candy

Zgodnie z obietnicą, dzisiaj jest dzień ogłoszenia wyników mojego materiałowego candy.  
Po przejrzeniu komentarzy i odrzuceniu innych niż zgłoszeniowe, okazało się, że do zabawy zgłosiły się 102 osoby (!) - co napawa mnie mega-pozytywnym zdziwieniem - nie przypuszczałam, że będzie tak dużo chętnych :) 






Pozaglądałam sobie na Wasze blogi, większość z nich to młodziaki kilkumiesięczne - super, to znaczy, że prowadzenie bloga nieustannie zyskuje na popularności. Blogowy świat pozwala nam odnaleźć osoby o podobnych zainteresowaniach, na blogach możemy pokazywać nasze dzieła, dzielić się z naszymi czytelnikami radościami i smutkami. Jest to szalenie sympatyczne zjawisko ;) 
Dobra - do rzeczy.

Do wyłonienia szczęśliwca użyłam internetowego automatu. Wiem, mało to spektakularne ;) 
Random  powiedział, że szczęśliwy numerek to:



Co oznacza, że paczka jedzie do Magdy z bloga magdowo. Magda - gratuluję serdecznie, skontaktuję się z Tobą mejlowo. 

Pozostałym dziewczynom ślicznie dziękuję, za tak liczny udział i zapraszam na następne rozdanie. Tym razem jego przedmiotem będzie torba mojego autorstwa, a wydarzenie będzie miało miejsce na mojej fejsbukowej stronie - o zabawie z pewnością poinformuję na blogu.

Pozdrawiam, machając już prawą ręką, która powoli wraca do zdrowia - Katta ;)


Etykiety: