30.12.2012

Zapowiedź wiosny

Tak, wiem, że to trochę za wcześnie, ale już się tłumaczę.
Uwielbiam lumpeksy, za to jakie piękne tkaniny można tam upolować. I dzisiaj chwalę się moją wczorajszą zdobyczą. Jest to fantastyczne, nowiutkie płótno, pokryte różanym wzorem. Oprócz części głównej ma jeszcze doszyte trzy kawałki możliwych wersji kolorystycznych - taka klasyczna tkanina reprezentacyjna, ze sklepu z materiałami do wystroju wnętrz.  

Wiem, że rok się jeszcze nie skończył, a zima nawet dobrze nie zaczęła - ale ja już myślę o wiośnie. Powoli otrząsam się z rozleniwienia i na dobre wracam do pracowni, moich maszyn i szafy pełnej tkanin. Szyć, szyć i jeszcze raz szyć ;)



16 komentarzy:

  1. no tak :D SH to kopalnia kolorów!!

    ja nie wiem jak ci Anglicy mogą takie perełki wyrzucać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, też kiedyś podobne trafiłam w sh. Co z tego materiału uszyjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będą to wiosenno-letnie torby :)

      Usuń
  3. a ja z trudem powstrzymuje się przed zakupami w lumpach bo szafa z tkaninami pęka w szwach! więc postanowienie na 2013: zużyć chociaż połowę tego co tam mam;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też postawiłam sobie szlaban z racji napchania szafy, ale ta tkanina była taka ładna, że uległam ;)

      Usuń
  4. Świetny materiał, ja również postanowiłam na nowy rok, że najpierw wyszyję materiały z szafy, a następnie udam się na mega zakupy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh już się zakochałam w tych materiałach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobyczy i czekam cóż z niego powstanie. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała wersja byłaby fajna... ale na zielonym tle też wiosennie i wesoło...
    to ja zamawiam ogromniastą torbę ;) w Marcu rodzę więc przydałaby mi się taka żeby wszystko się mieściło bo wózkowa torba mnie wkurza swoim wyglądem itp ;)
    Wyjdzie coś z tego Kasiu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zrobię co w mojej mocy ;)

      Usuń
    2. Super!!! podoba mi się wzór taki jak Twoja karmelowa alcanta czy jakoś tak ;)

      Usuń
  8. piękne tkaniny, piękny "łup".....
    mam przyjaciółkę, która nauczyła się dla mnie polować na szmatki w lumpeksach (przechodzi obok znacznie częściej niż ja)... wynajduje czasem takie cuda, że ho ho :))

    OdpowiedzUsuń