365 Photo Project

Nooo! Zmroziło mrozem, zaświeciło słońcem, sypnęło śnieżkiem - to lubię. Poziom nastroju momentalnie mi się podniósł :) 

Chciałam się podzielić z Wami dzisiaj moim niedawno rozpoczętym projektem - kompletnie nie szyciowym. Pod koniec zeszłego roku rozpoczęłam mój '365 Photo Project'
Jego idea polega na tym, że codziennie robię zdjęcie i publikuję je - i tak przez cały rok.  Pomysł podsunęła mi Joanna, z bloga Styledigger, która sama niedawno zaczęła go realizować. 




Myślę, że taka akcja, to świetny sposób na fotograficzne lenistwo i na poszukiwanie ciekawych kadrów. Przyznaję, że łatwo nie jest, ale postaram się nie przerwać ciągu. Co najważniejsze - nie ruszam się teraz z domu bez aparatu. Zabawa jest ciekawa, bo nagle okazuje się, że w naszym codziennym, nieco nudnym otoczeniu odnajdujemy interesujące tematy do sfotografowania, uczymy się patrzeć inaczej na to, co już wydawałoby się doskonale znamy. 

Jeśli jesteście ciekawi efektów moich fotograficznych poszukiwań - zapraszam na mojego bloga fotograficznego, lub na stronę fejsbukową KattaPhotography, gdzie codziennie publikuję kolejny etap '365 Photo Project'.

A może zachęcę kogoś z Was do takiej fotograficznej mobilizacji?  Jeśli tak, to dajcie koniecznie znać, gdzie można oglądać Wasz '365 Photo Project'. 

Pozdrawiam - Katta :) 



Etykiety: ,