28.01.2013

Czekolada i fiolet

Słońce się nie pojawiło... Mimo ofiary złożonej z pachnącego ciasta. Co zrobić. Pozostaje się pochlastać, albo zapomnieć o słońcu i wziąć ostro do szycia. 
Dziś lub jutro dotrze do mnie dostawa alkantary. Już się nie mogę doczekać. Na razie eksploatuję końcówki, które mi zostały z poprzednich zakupów. Nieustannie brak mi też czasu i światła do przygotowania dalszych części szyjemy torby DIY , ale wszystkim, którzy na nie czekają obiecuję, że to nadrobię.
Dziś pokazuję dwie torby  - jeszcze z poprzedniej sesji. Tak jakoś narobiło mi się zaległości. Ale fotografowanie nietorebkowe znowu mnie wciągnęło, a wszystkiego - szycia, blogowania i zdjęciowania - nie da się robić na 100% jednocześnie ;)

Pozdrawiam serdecznie - Katta :)


'Czekoladowe romby - multi'



'Lawenda z tęczą - simple XXL'

18 komentarzy:

  1. Torby urocze , a i z resztek można wyczarować cuda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zapraszam na Podlasie! mamy dzisiaj kolejny słoneczny poranek:)) torby super, tutorialem się nie przejmuj, na wszystko przyjdzie czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie zazdroszczę Ci słoneczka, u nas dziś zaczęła się jeszcze odwilż - ech...

      Usuń
  3. Muszę zapytać, choć nie wiem, czy za bardzo nie mieszam się w Twoje know-how: jak robisz takie widoczne szwy przy łączeniu 'łatek'? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, też bym chciała wiedzieć ;) Ta rombiasta tkanina jest tak sprytnie zrobiona fabrycznie.

      Usuń
    2. Zawsze wiatr w oczy :) w każdym razie pokombinuję coś w tym kierunku, bo tak mi się to podoba :)

      Usuń
  4. U mnie było słońce w sobotę ale było super... mimo -10 poszliśmy na sanki i oczywiście skończyło się na tym że dziś starsza córka leży w łóżku... masakra!
    Na pocieszenie zrobiłam jej serowe oponki i nawet nie chce ich jeść :\

    Czekoladowa piękna! czekam z niecierpliwością na nowe z alcantary, może właśnie z tego materiału mi zrobisz tą wielką torbę?? ;) karmelowa mi się marzy... a w środku jakieś wesołe kwiatki ;) ach niech i ja mam coś od życia hehe

    ściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dużo zdrówka dla córy. Żeby pogardzić oponkami trzeba być bardzo chorym... ;)

      Usuń
  5. Z resztek cuda można wyczarować :) Super torbiszony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje torby!
    Nominowałam Cię do nagrody The Versatile Blogger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję - jak tylko ogarnę się czasowo - dziś jestem w tym temacie rozerwana na strzępy - odpowiem na wyróżnienie u siebie na blogu.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Po ostatnim zakupie stwierdzam , że jestem uzależniona od Twoich toreb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham takich nałogowców :)))

      Usuń
    2. a słońce dzisiaj u mnie,....to naprawde dodaje energii :)

      Usuń
  8. Jak sobie pooglądam te twoje torby i widze jak sa porządnie odszyte to mnie to po prostu do-bi-ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienię się po czubki uszu - jest mi bardzo miło usłyszeć oświadczenie o byciu do-bi-tą właśnie od Ciebie :)

      Usuń
  9. Twoje torby są super..moje przy Twoich to nic.. :/ fiolecik bardzo ładny !
    Znalazłam Cię przypadkiem :) i z chęcią zapisuję do "odwiedzanych" .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń