Dostałam wyróżnienie :)

No, to dzisiaj serwuję przesłuchanie...

 źródło

Dobra, to taki nomen omen kiepski żart :)

Dostałam dzisiaj wyróżnienie od Joanny z bloga U Olinki. Jest mi bardzo miło - Asiu dziękuję, pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie z pytaniami.
"Według zasad nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie."

Tak to wygląda 'urzędowo' ;) 
Oto, jakie pytania zadała mi Joanna i moje odpowiedzi:

1. Kot czy pies?
 Kot i pies.
2. Ulubione miejsce do wypoczynku to?
Jakiekolwiek - byle nie było tam ludzi.
3. Telewizor czy książka?
Absolutnie książka.
4. Czego chciałabyś się nauczyć?
 Pierwszej pomocy.
5. Czego dawno nie robiłaś, mimo że lubisz?
Pływanie.
6. Jeśli ciepłe kraje, to gdzie?
Nie lubię miejsc z gorącym klimatem - znacznie bardziej kręcą mnie kraje skandynawskie.
7. Ulubiony wiersz to?
 'Pantera' Rilkego, w tłumaczeniu Leopolda Lewina.
8. Lato czy zima?
Wiosna i jesień ;)
9. Nigdy nie odważę się na?
 Jakoś nic mi nie przychodzi do głowy. Ale ze mnie chojrak ;)
10. Boję się?
 Ludzkiej głupoty.
11. Kocham...? 
 Wolność!

 Ufff... Troszkę jak ankieta personalna podczas naboru pracowników do jakiejś ekscentrycznej firmy :) Dobra, teraz moja kolej. Sadzam was na drewnianym, niewygodnym krześle, światło lampki na biurku kieruję w waszą twarz i zaczynam przesłuchanie...
Kolejny, niski żarcik :) Teraz już poważnie.
Zapraszam was wszystkich drodzy czytelnicy na miękki fotel z poduchą i kocykiem, do ręki wkładam wam kubek z aromatyczną herbatą i zachęcam do zwierzeń. Tak, wszystkich chętnych. Nie nominuję kolejnych osób. Jeśli ktoś chce się podzielić ze mną odpowiedziami na moje 11 pytań proszę o wiadomość lub link do waszego bloga w komentarzach. Oferta jest ważna od teraz na zawsze :)

1. Książka i film, które najbardziej zapadły Ci w pamięć.
2. Z czego w swoim dotychczasowym życiu jesteś najbardziej dumny/-na?
3. Lubisz maczać ciastka w herbacie?
4. Kto jest twoim ulubionym artystą sztuk wizualnych (malarstwo, fotografia, performance, rzeźba itd.)?
5. Jaka muzyka cię odpręża, a jaka dodaje ci energii do działania?
6. Gdzie chciałbyś/-łabyś zamieszkać?
7. Sądzisz, że niektórzy ludzie po prostu rodzą się źli?
8. Jaki jest twój ulubiony napój?
9. Co robisz, gdy masz czas tylko dla siebie?
10. Jakie zapachy lubisz najbardziej?
11. Czy masz kogoś, kogo określasz swoim autorytetem?

Będzie mi szalenie miło, jeśli ktoś dobrowolnie pochwyci moją 'pytaniową rękawicę'.
Ściskam Was serdecznie - Katta :)


 
 

Etykiety: