04.03.2013

Wiosenne torby

Nareszcie mogę pokazać Wam jakieś nowe efekty mojej pracy. Dziś pierwsza tura nowości.
Jak widzicie, torby już totalnie wiosenno-letnie. Lekkie, pojemne i wygodne - na długim regulowanym pasku. Lubię taki sposób noszenia torby, który pozwala mi na pełną swobodę rąk. Takie są właśnie torby z kolekcji 'Active'. 

Nosząc je przełożone przez ramię/na krzyż/na skos, możemy wygodnie i bezproblemowo jeździć na rowerze, pchać wózek z dzieciaczkiem, robić zdjęcia, zakupy, czy przeglądać niusy w telefonie ;) - komfortowo, bez poprawiania torby, która zsuwa się nam z ramienia lub siatki zajmującej ręce. Pełna wygoda i wiosenno-letnia stylistyka :)


Pasmix - active

Cynamonowe ornamenty - active

Liście grafitowo - active

12 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne , ale ja rezerwuję ta niebiesko pasiastą do końca dnia dam znać czy napewno biore

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że robota ruszyła pełną parą! Wiosennie jak nic:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kochana Ty wierz co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne... wszystkie trzy!
    nie umiałabym zdecydować, która "najbardziej" :)

    wiosną powiało, radością, słońcem i kolorem..... brawo Katta...
    tylko nie forsuj łapki, ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom pracy mnie powala ;) Ręka ma się już całkiem dobrze - choć nadal na nią uważam. Super, że torby się Wam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cynamonowe ornamenty są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) - i dziękuję za uznanie.

      Usuń
  7. Witam. Mam pytanko, czy torby z alkantary można prać? Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam - choć do odważnych świat należy ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, spróbuję doczyścić inaczej. Swoją drogą prace przepiękne, podziwiam. Pozdrawiam Anna

      Usuń
  8. ja od dawna podziwiam Twoje cudne torby i torebki, cieszę się, że wracasz do zdrowia, pozdrawiam serdecznie , Ala

    OdpowiedzUsuń