Szara torba shape plus film

Dziś pora na szarą torbę z nowej kolekcji 'shape'.
Tutaj widać idealnie, czym się tak samozachwycam w nowych torbach.
Mowa oczywiście o drapowaniu po bokach torby. Kiedy kombinowałam z wykrojem i tym, jak ugryźć temat nadania jej trójwymiaru zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Jednak nie wyobrażałam sobie do końca, jak to będzie się ostatecznie prezentowało. Po to właśnie szyję zawsze torbę-prototyp, używając do niej tych nienajdroższych materiałów. Jak próba okaże się nieudana - nie będzie wielkiej straty. Nie przypuszczając, że drapowanie będzie tak dekoracyjne, na pierwszy ogień poszła tkanina w kratę, na której nie jest ono tak dobrze widoczne - torba była pokazana TUTAJ.
W torbie prezentowanej dzisiaj, którą wykonałam z gładkiej, szarej alkantary główny dekor jest już bardzo wyraźny.

'Szara alcanta - shape'   JEST TUTAJ
photo by Tomasz Szewczyk

Nie rozwodzę się więcej, bo nakręciłam dla  Was film o torbach w nowym fasonie. Ten uroczy poszum w tle, to dusznicka śmieciara sprzątająca ulice, poruszająca się z prędkością żółwia. Pech chciał, że akurat jechała niedaleko nas i załapała dźwiękowo się na nagranie :)



Pozdrawiam serdecznie - Katta :)

Etykiety: