Ruszam z odsprzedażą tkanin



Już dawno postanowiłam zorganizować przydasiową odsprzedaż. A teraz nareszcie zmobilizowałam się ostatecznie i ją rozpoczynam. Już tłumaczę, co to takiego.

Ponieważ moja pracownia jest malutka, a z czasem i ilością dokupowanych materiałów itp. staje się coraz mniejsza chcę ją troszkę odciążyć.
Tak jak wiele z Was mam naturę chomika. Jeśli widzę gdzieś ciekawą tkaninę, włóczkę, narzędzia, gazety czy książki robótkowe, to pierwsza myśl jaka się pojawia brzmi - przyda się! Na pewno znajdę czas i pomysł na wykorzystanie tego, czy tamtego. Jednak bardzo często się tak nie dzieje. I kolejne super-przydatne cosie lokują się nieużywane na półkach. Ile to już razy podczas porządków obiecywałam sobie, że najwyższy czas coś z tym zrobić, puścić w świat.

No i stało się.
Rzeczy, które mam do odsprzedania są do obejrzenia w zakładce 'ODSPRZEDAM' (w górnym pasku), tam też wyjaśniam zasady kupowania itd. Nie jestem w stanie sfotografować i opisać wszystkiego, co mi zbędne w jednym czasie, dlatego kolejnych rzeczy będzie przybywać stopniowo.

Serdecznie zapraszam do przejrzenia kattowych przydasiów , mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie.

Pozdrawiam serdecznie - Katta :)



Etykiety: