Torby na zakupy, czyli kwiaty w śniegu


Dzisiaj w nocy słuchałam trójkowej audycji Dariusza Bugalskiego, w której prowadzący opowiedział historię spotkania z pewnym człowiekiem. Nie będę jej tutaj przytaczać. Ale zacytuję zdanie, które padło z ust jego rozmówcy.

"Ludzie nie chcą wiedzieć, tylko mieć rację."

Długo rozmyślałam nad tym stwierdzeniem. Jakie proste, jakie trafne. Zamyka w sobie tyle treści, że chcąc jeszcze coś pisać na ten temat czuję pustkę w głowie. Mam wrażenie, że już wszystko zostało powiedziane w tych kilku słowach i otrę się o filozoficzny banał próbując rozwijać, czy analizować tę myśl.
Czujecie to samo?

Zaczęła się śnieżna zima, a ja naszykowałam kwiatowych siatek na zakupy. Grunt to wstrzelić się z projektem w odpowiedni czas :)


Universal siatka 026   JEST TUTAJ

Universal siatka 029   JEST TUTAJ

Universal siatka 028   JEST TUTAJ

Universal siatka 027   JEST TUTAJ

Etykiety: ,