26.02.2014

Wielka torba w modnym stylu




Czy ja użyłam słowa 'modny'?
Koniec świata :D
Jednak czasem tak jest, że uszyję coś, co bardzo mi się podoba i w dodatku wpisuje się w panujące trendy i pragnienia odbiorców.

Bo przecież kobiety chcą mieć na co dzień duże, pojemne i wygodne torby - ta prawda jest uniwersalna i niezmienna.
I taka właśnie jest ta torba - bardzo duża, bardzo głęboka i z dwoma rodzajami uchwytów co umożliwia jej noszenie - klasycznie, na ramieniu, jak i na skos, przez ramię.

Ta granatowa gigantka to prototyp. Podejrzewam, że następne będą trochę mutowały - pod względem zastosowanych materiałów, zapięcia, dodatkowych kieszeni, zdobień i kolorystyki. Natomiast ogólne wymiary i całokształt pozostaną.
A według was jest w porządku, czy coś na pierwszy rzut oka jest nie tak? Wiecie, czasem brak dystansu do swojego 'torbowego dziecka' przesłania autorowi oczywiste dla innych braki.
Jeśli widzicie takowe - słucham uważnie i z góry dziękuję za uwagi ;)


'Navy blue - giant'   JEST TUTAJ   - w dość przyjaznej cenie z racji swojej prototypowości :)
zdjęcia Tomasz Szewczyk
 
bluza - KULA (sh), spodnie - no name (sh), glany - Solovair, torba - KattaStudio

16 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba. Lubię takie wielkieeeee torby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta torba - podoba mi się niezmiernie :) Kolor, fason, rozmiar :) Zastanawiam się nad jednym tylko - duże torby bywają ciężkie ;) czy ten wąski pasek będzie wtedy wygodny i nie będzie się wpijał w ramię? Wygląda bardzo fajnie, tylko ciekawa jestem, jak będzie z wygodą - próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga, jednak wzięłam to pod uwagę. Pasek ma 3 cm grubości, tak samo krótsze uchwyty - przez lata już sprawdzone, że wygodne i odpowiednio mocne - bo to równie ważne :)

      Usuń
  3. Z taką dużą torbą to szalej duszo, piekła nie ma!:) Pomieści absolutnie wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest krój tej torby!! Chociaż ja bym wolała czarną, albo pasiastą ;)
    creativamente-o-sztuce-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest pierwsza, będą kolejne i czarne, i pasiaste, i różne inne :)

      Usuń
  5. Pani Katto!! Torba jest super! Ślicznie wygląda, a o funkcjonalności już nie wspomnę :) Czy planuje Pani uszycie takiej samej np w kolorze śliwki lub w szarym?? I jak ona wygląda w środku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne wersje kolorystyczne z pewnością się pojawią :)
      A zdjęcie wnętrza pojawi się dziś wieczorem na stronie torby na DaWandzie.

      Usuń
  6. Ja nie jestem fanką wielachych toreb. Ale wygląda naprawdę dobrze! Podoba mi się to zawijanie przy noszeniu przez ramię i dzięki temu dostosowuje się do wielkości zawartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo nie byłam przekonana do tego kroju i tych rozmiarów, ale pokombinowałam i już mi się podoba ;)

      Usuń
  7. wielkosc torby jest super i kolor rowniez calkiem ciekawy, taka torba bylaby idealna dla mojej siostry nauczycielki podstawowki ktora wieczkie jest obladowana torebkami i reklamowkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że każda z nas znalazłaby zastosowanie dla wielkiej torby :)

      Usuń
  8. Świetna torba, a jaka pojemna! :)

    OdpowiedzUsuń