Anna 2/2014


Mam nową 'Annę' :)
A skoro ją kupiłam, to znaczy, że podoba mi się większość jej zawartości. Jest całe mnóstwo fajnych ciuchów na lato - sukienki, spódnice, topy, spodnie dzwony, jest też wakacyjna torba, i choć powiem wam, że mimo, że szyciem torebek zajmuję się na co dzień, to części opisu jej wykonania za bardzo nie rozumiem :)

Szczególnie podobają mi się zaproponowane cztery wzory na sukienki z dzianiny - choć podejrzewam, że bez overlocka uszycie ich będzie dość kłopotliwe :(
Poza powyższymi sukienkami najbardziej podobają mi się bluzki z działu 'Młodzieńczy wdzięk' ;) czyli modele 18-21.

Jak wam się podobają letnie propozycje 'Anny', macie jakieś swoje typy do uszycia na lato w tym roku?
(ja szykuję się do spódnicy z koła, ale cicho-sza - żeby nie zapeszyć...)



Etykiety: