21.06.2014

Duże torby, czyli jak powiększyłam fason 'Once'




Fason torby 'once' miał swoją premierę nie tak dawno, mogliście go zobaczyć tutaj.
Kurcze, nie byłabym sobą, gdybym już czegoś w nim nie pozmieniała. Torba została podpompowana i ma teraz swoją wersję XXL.
I tak już zostanie - funkcjonować będą dwa gabaryty - wersja podstawowa i powiększona. Kształt polubiłam, wy chyba również, więc wchodzę w jego szycie.
O jakże rzadko moje prototypy mają swoje ciągi dalsze - ale w tym wypadku udało się :)

Pierwsza torba 'Red Ornament & Black - once XXL'   JEST TUTAJ - wykonana jest z czarnego eko zamszu alkantara i tkaniny wełnianej, którą możecie pamiętać stąd.



Druga - 'Pasy - once XXL'   JEST TUTAJ, to propozycja na letni czas, uszyta z mocnego, bawełnianego płótna w paski.

 zdjęcia Tomasz Szewczyk

Obydwie zamykane są na zatrzask magnetyczny, ich dno zostało lekko usztywnione (ale nadal jest plastyczne/giętkie), posiadają podszewkę wyposażoną w 2 kieszenie, w tym jedna na zamykana na suwak. A wygodny, szeroki pasek na ramię zamocowany jest na dużych, metalowych kółkach. W tych torbach właśnie najbardziej lubię to, że tak wygodnie się je nosi, przy czym sam worek torby naprawdę fajnie się układa.

Mam nadzieję, że wypoczywacie i że wasz długi weekend jest udany. Jeśli nie, to zawsze możecie to zmienić - został jeszcze jeden dzień czasu na uciechy. Nie traćcie go na siedzenie i rozpaczanie - zróbcie coś fajnego, właśnie rozpoczęło się lato - przynajmniej w kalendarzu :) 

Pozdrawiam was serdecznie - Katta :)

8 komentarzy:

  1. Fajny ten fason, a w wersji xxl to już w ogóle cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią, że rozmiar nie jest ważny... ;D ;) :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci wpadła w oko :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz ;)

    Właśnie z jednej bluzki zrobiłam top i dodatek do szortów.
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się torba w pasy! piękne kolory i fajny fason. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Jak miło, że torba Ci się podoba i że do mnie zajrzałaś. Pozdrawiam :)

      Usuń